مربی پرتغالی که قرار بود دستیار نکونام شود، به دلیل عدم تهیه بلیت و منعقد نشدن قرارداد، راهی لیگ عربستان شد.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین جواد نکونام از مدت‌ها پیش به دنبال تقویت کادر فنی خود بود و به همین دلیل نیز یک مربی پرتغالی را نیز به باشگاه معرفی کرد. مربی که در اردوی ترکیه نیز حاضر شد و نکونام با او به توافقات نهایی نیز رسید.

با این حال، اقداماتی از سوی آبی‌ها جهت تهیه بلیت و حضور این مربی در ایران صورت نگرفت. نکونام در نامه‌ای که ۲۱ مرداد (یک ماه پیش) تحویل مدیریت باشگاه داد، خواستار حضور این مربی پرتغالی در تهران شده بود.

اما فراهم نشدن زمینه‌های حضور این مربی در ایران باعث شد تا کادر فنی یک بار دیگر و از طریق قاضی نور، مدیر اجرایی تیم، نامه دیگری را برای مدیریت باشگاه ارسال کرده و خواستار تهیه بلیتی برای این مربی به تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) شود.

با وجود رسانه‌ای شدن این نامه‌ها، اما باز هم اقدامی از سوی باشگاه جهت حضور این مربی در ایران صورت نگرفت و درنهایت خبر رسید که این مربی امروز برای عقد قرارداد با یک باشگاه در لیگ حرفه‌ای عربستان به توافق رسیده است.

در نتیجه و به دلیل صادر نشدن بلیت برای این مربی، حضور او در ایران منتفی شد تا پرونده این دستیار پرتغالی جهت اضافه شدن به کادر فنی استقلال بسته شود.

کد خبر 880812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمایت ریسی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    5 2
    این آقایان میخوان استقلال و نابودکنن اینا اصلا دلسوز استقلال و طرفدارانش نیستن اینا یه عده آدم که با زدوبند به اینجا ها رسیدن چرا نباید ۴تا پیشکسوت استقلال تو این تیم وباشگاه باشن
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    5 7
    ازاون هواداربی شخصیتی که ضمن توهین به باشگاه بزرگ پرسپولیس وهمچنین توهین به یک شخصیت سیاسی جبهه مقاومت بنام یحیی سنوار،ازمقامات امنیتی درخواست برخوردشدیدبااین مفسدهستیم.
  • امیرعلی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    3 5
    نکونام میتواند استقلال را قهرمان آسیا کند این پتانسیل داره آخه باید انتقام او بازی العین بگیریم نکونام میتواند در سطح اروپا بوده
  • اسدالله IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    2 4
    خواهشاً مجیدی را نیاد اون تو مربی خوب نیست الان چون تو امارات مربی گری کرده. بزار ید یک مربی خارجی تزار تااول دنیا بیاد